.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شعار ندهید عملیاتی باشید ؛
التیماتوم استاندار گیلان به برخی مدیران بانکی استان
وی با اشاره به همکاری ضعیف و عدم تعامل برخی مدیران بانکی در راستای توسعه قانونمند گیلان، تصریح کرد: به دلیل عدم همکاری برخی مدیران بانکی در راستای توسعه این استان، دو یا سه مدیر بانکی برکنار می‌شوند.
التیماتوم استاندار گیلان به برخی مدیران بانکی استان

استاندار گیلان با اشاره به عدم همکاری برخی مدیران بانکی در راستای توسعه این استان، از برکناری چند مدیر بانکی گیلان خبر داد.

به گزارش فارس، مهدی سعادتی در نشست صمیمی با فعالان گردشگری گیلان در هتل کادوس رشت با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقویت توانمندی‌های گردشگری به صورت مستقیم سبب جذب سرمایه‌گذار، گردشگر و افزایش درآمد در نقاط مختلف شده و به صورت غیرمستقیم توسعه یافتگی را به همراه دارد.

وی افزود: گیلان استعدادهای بسیار مناسبی برای ایجاد انگیزه سرمایه‌گذاری دارد که باید با توجه به هدف توسعه همه‌جانبه، موانع سرمایه‌گذاری و تنگناهای موجود آن برطرف شود.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت تقویت قطب‌های سیاحتی و زیارتی گیلان، استفاده از تمام امکانات موجود برای جذب جهانگردان، استفاده از نیروی متخصص و تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف گردشگری را از جمله راهکارهای رونق گردشگری استان دانست.

وی اظهار داشت: گردشگری صنعت رونق ‌دهنده اقتصادی است و از ظرفیت‌های شهرستان‌های گیلان باید برای توسعه هرچه بیشتر استان استفاده شود.

این مسئول بیان داشت: مدیریت در گیلان باید به ‌دور از شعار و عملیاتی باشد و هیچ مدیری حق ندارد در رسانه‌ها شعار دهد و باید تنها از طریق رسانه عملکردها را به مردم ارائه کرد.

سعادتی با بیان اینکه گردشگری یک صنعت بسیار مهم در حوزه شکوفایی اقتصادی گیلان است، اضافه کرد: روند توسعه گردشگری گیلان باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی با اشاره به همکاری ضعیف و عدم تعامل برخی مدیران بانکی در راستای توسعه قانونمند گیلان، تصریح کرد: به دلیل عدم همکاری برخی مدیران بانکی در راستای توسعه این استان، دو یا سه مدیر بانکی برکنار می‌شوند.

*ورود 18 میلیون گردشگر به گیلان


استاندار گیلان در ادامه از ورود 18 میلیون و 800 هزار گردشگر در شش ماهه نخست سال جاری به این استان خبر داد و افزود: گیلان قطب گردشگری کشور است.

این مسئول گفت: گیلان برای رشد و توسعه نیازمند تغییر نگاه و ایده است و باید تلاش کرد با کارشناسی نگاه‌ها را به طرف خدمت بیشتر سوق داد.

وی تصریح کرد: ایجاد هر گونه تحول در صنعت گردشگری گیلان نیازمند برنامه‌ریزی‌های کلان و بلند مدت است و یک تیم کارشناسی در مجموعه استانداری گیلان و اداره‌ها و نهادهای این استان در حال برنامه‌ریزی است.

استاندار گیلان، استانداردسازی و استفاده از تجربه‌های جهانی در بومی‌سازی خدمات و سرویس‌های صنعت گردشگری را موجب کمک موثر به فعالان عرصه گردشگری عنوان کرد.
وی ایجاد زیرساخت‌هایی نظیر جاده‌های بهتر، برق، تلفن و شبکه حمل و نقل عمومی و تسهیلات گردشگری را موجب ارتقای سطح اقتصادی، شکوفایی شرایط اشتغال و کیفیت زندگی برای ساکنان بومی دانست.

به گزارش فارس، در این نشست که با تاخیر 180 دقیقه‌ای مدیران اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان برگزار شد، تعدادی از فعالان گردشگری در سخنانی ضمن ارائه مشکلات این صنعت در گیلان، از حمایت‌های بی‌بدیل استاندار گیلان برای برطرف کردن مشکلات و ایجاد کارگروه گردشگری استان قدردانی کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد علوی 6 مهر 1390
همین استاندار مردمی با گفتن محمود کبیر مورد هجمه های فراوان انتقاد قرار گرفت و بی دلیل او را مورد انتقاد قرار دادند
امید است که دست از سر دکتر مظلوممان بردارند و بگذارند به خدمات خود ادامه دهد
باشد که خدایش مراقبش باشد
م علوی
نا شناس 9 مهر 1390
اقای سعادتی اولتی ماتوم یعنی چه ؟
برخورد کن ! مردم منتظر عملند !
چرا با اختلاص های داخل بنیاد شهید گیلان برخورد نمیکنی ؟
فکر نمیکنی دوره شعار تموم شده و وقت عمل است؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.